utorok 24. júna 2014

The pursuit of happyness

Áno, názov príspevku hovorí, že by malo ísť o obľúbený film, v ktorom si zahral Will Smith so svojím synom. Keď som fotila manžela so synom v Paríži, ešte som nevedela, že mi táto fotka bude veľmi pripomínať spomínaný film. Vždy keď na ňu pozriem, uvedomím si, že šťastie na dosah máme naozaj všetci. Len treba pre to urobiť maximum.
Na LO som pracovala predovšetkým s médiami, pohrala som sa so žiarivými farbami a kontrast somvytvorila použitím čiernej brány.

XXX

Tak, tytul postu mowi, ze chodzi o ulubiony film, gdzie glowna role zagral Will Smith ze swoim synkiem. Kiedy pstryknelam meza ze synem w Paryzu, jeszcze nie mialam pojecia, ze to zdjecie bedzie mi sie kojarzylo wlasnie z tym filmem. Zawsze, kiedy zerkne na fotke, przypomne sobie, ze szczescie w zyciu mamy naprawde wszystcy. Tylko potrzebne dla tego zrobic maximum.
Na LO pracowalam przewaznie z mediami, pobawilam sie z promiennymi kolorami i stworzylam kontrast z uzyciem czarnej bramy.





Credit: 
paper Cold Country Forgotten by 7 Dots Studio, mask Murek by Stempell&Cartoon, cotton gauze, stamp byWycinanka, die-cut Gate by Montazownia, Ayeeda Mist pastel Coral by 13arts, color shine white, mustard Heidi Swapp, color mists Mister Huey´s by Studio Calico (shell, canyon), alcohol ink sunshine yellow by Ranger, Mixatives Sno Cap by Ranger, colour aquarelle by Lefranc & Bourgeois (yellow ochre, medium yellow, deep yellow, red vermilion, grey, ivory black), photo of my husband & my son

2 komentáre: