sobota 30. augusta 2014

Koniec prázdnin

Prvýkrát som ako pozadie použila kraft papier. Páčia sa mi vzory štvorčekov a linajok a celkovo geometrické vzory. Toto je posledný layout v slnečných farbách leta. Prichádza september a ja sa naň teším. Okrem toho, že som sa v tomto mesiaci narodila, koncom mesiaca september začíname spolu s dizajn tímom SCRAP ATELIER prinášať inšpirácie na tomto blogu:
http://www.scrap-atelier.blogspot.sk/
Srdečne vás pozývam!

Po raz pierwszy uzylam kraftowego papieru jako tla. Podoba mi sie kratka i liniejki oraz wszystkie wzory geometryczne. To ostatni layout w slonecznych letnich kolorach. Nadchodzi wrzesien i ja bardzo sie ciesze. Mimo ze w tym wlasnie miesiacu urodzilam sie, pod koniec wrzesnia zaczynamy razem z dizajn teamem SCRAP ATELIER inspirowac na tym blogu:
http://www.scrap-atelier.blogspot.sk/
Serdecznie zapraszam!






2 komentáre:

  1. Jest przepiękny... Kolorystyka jest sumā wszystkich barw lata - uwielbiam go :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dziekuje bardzo:) Ja kazdym razem zaczynam z innymi kolorami i koncze zawsze z turkusem i niebieskim:)))

    OdpovedaťOdstrániť