streda 17. septembra 2014

Život je krásny... keď má človek lano, ktoré ho istí :)

Vitajte!

Hoci som mala veľké plány zúčastniť sa Luckinej challenge na blogu Papero Amo, predsa len som sa neodvážila. Chcela som však aj tak vyskúšať vytvoriť layout s použitím veľkoformátovej fotografie, ktorá mi, mimochodom, pokryla takmer celý layout. Ešteže existujú farby, neviem si predstaviť bez nich ani jeden deň! A vy?

Witajcie!

Choć mialam wielkie plany uczestniczyc w challenge Lucii na  blogu Papero Amo, w końcu nie znalazlam odwagi. Chcialam jednak spróbować stworzyć layout z uzyciem zdjecia wielkoformatowego, ktore, pozatym, pokrywa prawie caly layout. Fajnie ze istnieja farby, nie potrafie bez nich wyobrazyc choć jeden dzien! I wy jak macie?








5 komentárov:

  1. ale się dzieje na tym scrapie! kolory podobają mi się bardzo! i Twoje ATC też ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale swietny:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janko, tak určitě jsi měla jít do Lucčiny challenge, protože je to absolutní bomba! Je to nádherně dravý LO. Moc se mi líbí, jak fotka nenápadně pokračuje do LO, jakoby splývá s okolím. No za mě, jednoznačně jeden z mých nejoblíbenějších LO od Tebe! Jdu se ještě kochat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Deni, niekedy mi chýba odvaha, ale zasa na druhej strane ju nahradil dobrý pocit, že som niečo urobila "len tak" :)

      Odstrániť