sobota 4. októbra 2014

Moja mama

Predstavu o tom, ako moja mama strávila mladosť, akými životnými skúškami prešla, čo jej robilo radosť a čo ju, naopak, trápilo, mám len z jej rozprávania. Myslím si, že dnešný projekt vystihuje časy, keď sme si obliekali veci vytvorené jej rukami. Dnes by sme to nazvali "handmade". Tie rámiky z Prima Marketing sú jednoducho vhodné na inštaláciu spomienok.

Jak moja mama spedzila mlodosc,jakimi zyciowymi doświadczeniami sobie przeszla, co zrobilo jej radosc, i odwrotnie, co ja martwilo, wiem tylko z jej opowiadania. Mysle, ze dzisiejszym projektem zachwycilam czasy, kiedy ubieralismy rzeczy stworzone jej rekami. Dzisiaj nazywamy tego "handmade". Te rami z Prima Marketing nadaja sie poprostu do instalacji wspomnien. 





3 komentáre:

  1. veľmi sa mi to páči, krásna štruktúra a farby, máš veľký talent a krásne cítenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cudownie przedstawiłaś tą historię w tej pięknej ramce :)

    OdpovedaťOdstrániť