piatok 28. novembra 2014

Zimné dekorácie

Každý rok sa teším na Vianoce. Odjakživa sme k nakúpeným dekoráciám pridávali svoje vlastné, ručne vyrobené. Boli to venčeky, ikebany, svietniky, obrázky, všelijaké ozdoby z papiera, textilu, živých prírodnín... Nedalo mi to aj tento rok a z papierov UHK Gallery Winter is coming som vyrobila jednoduchý stromček a 3D hviezdu. 

Hviezdička je súčasťou výmeny na ArtGrupa ATC a ja sa teším na jej nového majiteľa/ku.

XXXXX

Corocznie ciesze sie na Świeta. Od  dawna dodawalismy do kupionych dekoracji wlasne, recznie stworzone. To byly wianki, ikebany, świeczniki, obrazki, wszelakie ozdoby z papieru, tkanin, zywej natury... Nie oprzelam sie i w tym roku i z papierow UHK Gallery Winter is coming powstala prosta choinka i 3D gwiazda.

Gwiazdka jest do wymiany na ArtGrupa ATC i ja bardzo sie ciesze na jej nowego wlasciciela/ke.





5 komentárov:

  1. Janka, hviezdicka je moc krasna...urcite urobi radost... ale aj ten stromcek nie je na zahodenie...je uzasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Twoje dekoracje są cudne! Gwiazda niesamowita!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I to ja zostanę dumną właścicielką tej ślicznej gwiazdy :)))

    OdpovedaťOdstrániť