streda 25. novembra 2015

Chýba mi odvaha

Krásny deň, scrapoholici!
Witam wszystkich scrapoholików!

Dnes k vám prichádzam s art-journalom. Ako podklad mi slúžilo nalepené plátno v zošite, ktoré som zamaľovala čiernym gessom na ľavej strane a bielym na pravej. Viem, že ak je predo mnou čierna stránka, výsledok dopadne lepšie ako na bielej. Vždy je to tak, asi mi tá čierna viac "vonia". Podklad som doplnila tyrkysovými a zelenými odtieňmi Gelatos a rozmazala naň zlatý sľudový prášok. Prášok je potrebné fixovať nejakým lakom.

Dzisiaj mam dla was art-journal. Tworzylam na plotnie naklejonym v AJ, ktore pomalowalam po lewej czarnym gessem i po prawej gessem bialym. Wiem, ze kiedy mam przed soba czarna strone, efekty koncowe sa lepsze niz na bialej. Zawsze tak jest, czarny jakos bardziej mi "pachnie". Na powierzchnie dodalam jeszcze turkusowe i zielone odcienie Gelatos, nastepna warstwa byl zloty proszek mica.




Pravá strana si pýtala tiež viac. Nebolo to práve ako v tej reklame "biela zostane navždy bielou". Po prenesení obrázku pomocou transfer gélu som zvyšok stránky takisto zamaľovala. Zostal len akýsi otvor, ktorý som ešte kde tu vyplnila pečiatkami.


Zaczelam pracowac po prawej. Przenioslam obrazek za pomocy transfer zelu i reszte strony pomalowalam znow na czarno. 





Zostali mi útržky plátna, tie som taktiež pomaľovala čiernym gessom a vytvorila na nich nápis.
Niekedy stačí málo a zrazu povieme tak veľa.

Pozostale resztki plotna takze pomalowalam i stworzylam napis. Czasami wystarczy malo i  powiemy tym wiele.




A ešte niečo k téme:
Odvaha a strach vraj spolu úzko súvisia.
Ak nemáme strach, nemôžeme mať odvahu. A ja strach mám. A preto sa chcem vidieť odvážna.
Aj to je jeden z mojich snov.

I jeszcze wroce do tematu:
Odwaga i strach sa scisle powiazane. Jezeli sie nie boimy, to nie mozemy miec odwage. I ja sie boje. Dlatego chce siebie zobaczyc jako odwazna.
I to jest jednym z moich marzen.







9 komentárov:

  1. Hello! Oh that is great, great choice of image and use of image transfer, and the words are just so right, its a wonderful journal page. Full of thought - well done! Cxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jak zwykle Twoj wpis zachwyca artystycznie i przekaz daje duzo do myslenia.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. przejmujący wpis
    łączysz zawsze techniczną perfekcję z pięknym przekazem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och, Janko, jakie to jest trudne czasem... I jak czasem nie wiadomo, co to znaczy, być odważnym...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Trudne marzenie, ale piękne i wielkie! Doskonale je ujęłaś w swoim wpisie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. piękny wpis... cudnie przemyślane marzenie. w sumie trochę odwagi to i mi by się zdało (a to płótno - świetnie wychodzi w żurnalu... chyba, że tylko w Twoim żurnalu... :)

    OdpovedaťOdstrániť