streda 18. novembra 2015

Šťastie


Pamätáte sa na verše Adolfa Heyduka?

Štěstí! Co je štěstí? 
Muška jenom zlatá, 
která za večera 
kol tvé hlavy chvátá; 
oblétá ti skráně, 
v kadeři se kryje, 
v dlaně hlavu skládáš, 
ruka utlačí je.


štěstí jako rosa 
na květech se skvěje, 
ale bludná noha 
náhle zašlápne je; 
zašlápnuto vzdechne, 
v oblacích se tratí, 
snad se jinovatkou 
na tvou kadeř vrátí...


Prinášam ti dnes čarovnú záhradu. Víly si tu odkladajú svoje šťastie, môžeš si pokojne z neho nabrať aj ty. Postačí ti šťastie v prášku? Skús vstúpiť do knihy rozprávok, bytosti v nej ukryté nám často odovzdávajú múdrosť aj radu. Treba sa len započúvať do hudby prírody. Zatvor oči, vyber si cestičku a nechaj sa očariť :)



Záhrada je vyrobená z obálky knihy. Na jej vnútorné plochy som nalepila zvyšky plátna. Keďže som chcela použiť viac sprejov a rozmývať ich aj vodou, povrch som najprv ošetrila bielym gessom. Milujem spreje a prášky Lindy´s Stamp Gang, a to úplne všetky! Na "fľakové" pozadia sú najlepšie spreje z rady Starburst, na efektné ligotavé povrchy s vintage efektom zasa spreje z rady Moon Shadow.
Na prácu s obálkou knihy som zvolila zelené a sépiové odtiene. Niektoré fľaky som obkreslila bielym perom.




Okraje vnútra sú pokryté rôznymi pečiatkami s rastlinnými motívmi. Použila som čierny vodeodolný tuš. Nápisy "Secret Garden" sú zvýraznené horúcim embossingom pomocou embossovacieho média a zlatého prášku.
Sklenené skúmavky od vanilkových strukov sú naplnené zlatými mikroguľôčkami (viem, že máte radi tento jazykolam) od Finnabair.




Dekoračné fľaštičky z tmavého skla sú výbornými zásobníkmi na slzy či šťastie :)




Lícna strana je opäť upravená sprejmi, po vyschnutí farby som naniesla krakelovacie médium a nechala voľne znova vyschnúť. Vytvorili sa tak jemné praskliny. Obálka je ozdobená kovovými ozdobami.




Majte sa krásne, želám vám príjemnú stredu!




2 komentáre: