štvrtok 10. decembra 2015

ATC Canasta


Pozývam vás tvoriť! Na blogu Art Grupa ATC je výzva, ktorú v decembri vediem ja. Témou je Canasta a jedinou podmienkou označiť ATC symbolmi, ktoré si vyberiete z kartovej hry Canasta. 
Ja som vsadila na vyššie karty a dúfam, že aj keď téma nie je vianočná, bude pre vás príjemná. 

Zapraszam do tworzenia! Na blogu ArtGrupa ATC jest wyzwanie, ktore prowadze w grudniu ja. Tematem jest Canasta i jedyna zasada jest uzyc w pracy symbolu, ktory sobie wybierzecie z gry karcianej Canasta. Ja postawilam na wyzsze karty i mam nadzieje, ze chociaz temat nie jest swiateczny, bedzie dla was przyjemny.

Tu sú moje ATC:
Tutaj moje ATC:









Q ako Queen (F. Mercury a Queen)



J ako Jack (Captain Jack)


A ako Ace (Ace of Base)



K ako King (B. B. King)


Srdečne vás zdravím!
Pozdrawiam serdecznie!

Janka





14 komentárov:

  1. Perfektná téma, úžasné spracovanie! ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Temat jest fantastyczny, ATC są rewelacyjne - poprzeczkę postawiłaś wysoko :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fantastyczne! Rewelacyjna interpretacja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Coś pięknego :) Wspaniałe wykonanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Świetny pomysł z tymi gwiazdami muzyki :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janeczko, mam już jedno u siebie! Cudne jest :) Dziękuję :*

    OdpovedaťOdstrániť