streda 2. decembra 2015

Kocky

Ahoj všetci!

Dnes mám pre vás jednoduchú dekoráciu, ktorej výroba zaberie pár minút. Ak máte doma staré detské drevené kocky, z ktorých vám pár chýba (ako je to po rokoch u nás), môžete si z nich vyrobiť prostú, no efektnú dekoráciu. Podobne ako Olinka s domčekmi, nechala som sa uniesť vintage  atmosférou.




Ja som na svoje použila papiere z môjmu srdcu blízkej kolekcie Marion Smith Designs JUNQUE GYPSY.
Z papiera som náhodne povystrihovala štvorčeky vo veľkosti steny kocky. Kombinovať vzory a farby môžete ľubovoľne. Štvorčeky som nalepila na steny kocky pomocou matného gélu a nechala vyschnúť.




Všetky hrany som obrúsila brúsnym papierom.
Keďže papier má biele jadro, kocky reálne nevyzerali ako opotrebované, preto som hrany aj plochy tupovala ešteDistress Inkom v odtieni Walnut Stain (lepšia voľba je odtieň vintage photo, ale mám ho už vyschnutý, takže som použila tmavší).
Povrch som ešte pokryla rôznymi pečiatkami (najmä s poštovým motívom) a pečiatkovacou farbou v rovnakom odtieni.




Dekorácia je celoročná, kocky môžeme počas vianočných sviatkov previazať ako balíčky povrázkom alebo mašličkou z plátna. Ja som dodala aj kovový štítok s nápisom.




A na záver kúsok z detskej básne:

Stratila sa jedna kocka,
zo škatule vypadla,
keď Anička včera večer
po hre ich tam pokládla,

ale vôbec nezbadala,
že je kocka stratená.
Nepotrebná leží v kúte,
má drevené kolená.


Teším sa na vás opäť v stredu :)


4 komentáre: