pondelok 9. januára 2017

CAS - moja veľká výzva


Vitajte!

Myslím si, že ak na Vianoce chceme odosielať ručne vyrobené pohľadnice, je skvelý nápad pripraviť si ich postupne. Preto som sa rozhodla zúčastniť sa ročného projektu "Kartki świateczne 2017". Cítim sa ako ryba vo vode, ak mám okolo seba i na papieri množstvo farieb, médií, práškov a doplnkov. Januárová pohľadnicová výzva je však pre mňa náročná. Štýl clean & simple (CAS) mi je veľmi vzdialený a napriek tomu, že používa minimum materiálu, je pre mňa náročný technikou. Snažila som sa ako mohla a vznikla takáto pohľadnica. Snáď spĺňa kritériá minimalizmu. Ale aj tak to nie som ja :)


Witajcie!

Uwazam, ze jezeli na Świeta chcemy wysylać recznie stworzone kartki, świetnym pomyslem jest zaczac wczesniej i przygotowac je po kolei. Dlatego zdecydowalam sie uczestniczyc w projekcie "Kartki świateczne 2017". Czuje sie jak ryba w wodzie, kiedy mam kolo siebie mnostwo farb, medii, pudrów oraz dodatków. Styczniowe kartkowe wyzwanie jest dla mnie trudne, naprzeciwko temu, ze w nim uzywa sie minimum materialu. Poprostu nie przepadam za stylem clean & simple (CAS). Staralam sie najbardziej jak moglam i powstala ta oto kartka. Mam nadzieje, ze spelnia kryteria minimalizmu. Jednak nie jestem to ja :)






22 komentárov:

  1. Świetna kolorystycznie kartka a sama kompozycja zachwycająca :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka - bardzo się cieszę że będziesz z nami w tym roku. Kartka przecudna w swej prostocie, szkoda że nie pomyślałam o wykrojniku :) pozdrawiam Cię nowo-rocznie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janko, tym bardziej doceniam, bo wiem, że to nie twój ulubiony styl, a jednak to przecież wyzwanie! i jest radość jak zrobi się coś nietypowego :) No to już styczniową masz, i to jak elegancko wykonaną! Ogromnie się cieszę że będziemy Cię gościć na Rogatym :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, masz racje, wyzwania sa od tego, zeby je podolac :) Dziekuje

      Odstrániť
  4. Czysto, prosto i elegancko ... piękna karteczka!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Świetna kartka! Jak napisała Danka M - czysta elegancja w prostocie i delikatności.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kolejna kartka w podobnej kolorystyce... i znowu taka piękna! zazdroszczę talentu!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bardzo elegancka karteczka, bardzo mi się podoba.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Faktycznie nie poznałabym, że to Twoja kartka, bo znam Cię z innej mocno mediowej strony. Jednak tą kartką pokazałaś, że umiesz znaleźć się w każdym stylu. Duża klasa - chylę czoło :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna pohľadnička v prírodných tónoch, verím, že si sa zapotila, ja nápodobne... dala si to skvelo ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Złoto, biel i craft - zestaw idealny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jejku, no cudo. Te gwizdki to taka wisienka na torcie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Cudowna praca! Piękna kompozycja i dobór kolorów :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Prosta i efektowna kartka, podoba mi się:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. W tym roku polubiłam sarenkowe motywy na świątecznych kartkach, więc baaardzo mi się podoba!

    OdpovedaťOdstrániť